از این به بعد صدات میزنیم...
 
M هی بابا
 
 
چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:نگو ديگه ناراحت ميشما :|||, :: 19:32 ::  نويسنده : بوچک


من خرم
من خرم
من خرم
من خرم
من خرم
من خرم
من خرم
من خرم
من خرم
من خرم
من خرم
من خرم
خب باشه آقا تو خر از این به بعد صدات میزنیم خر
من خرم
باز گفت…………………!
عهههه نگو ديگه ناراحت ميشما :|||



نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت20:28---21 مهر 1393
بابا من همه رو خُرّم میخوندم

پاسخ: آورین ب تو سعید خان :)


amir arsalan
ساعت17:12---18 مهر 1393

پاسخ: هههههه


pj
ساعت14:22---17 مهر 1393
هههههههههه . باحال بود . مرسی .

سارا
ساعت9:01---17 مهر 1393
هاهاها من همشو گفتم تو خر
این کلکا تکراری شده
پاسخ: آورین ولی کاش تو نمیگفتی میگفتی اون خر!نوکرتو


Ray
ساعت19:48---16 مهر 1393
سلام.
از وبت خوشم اومد
موفق باشی
پاسخ: علیک.خیلیم خوب پس! ممنونم ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام و علیک. خوش بذگره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان M هی بابا و آدرس m1376.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 247
بازدید ماه : 1590
بازدید کل : 128700
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 910
تعداد آنلاین : 1

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی











Mهی بابا



آیکن های لیدی شکلاتی

Music Code bY: 6i6e


آپلود عکس و آهنگ